+420 777 044 353 info@usporadanydomov.cz

FAQ – Otázky a odpovědi

Jak probíhá osobní organizace?
Organizace probíhá u Vás doma. Začneme úvodní schůzkou, která bude trvat 30-60 min. Seznámíme se s Vámi, prostorem a Vašimi požadavky. Zjistíme Vaše potřeby, životní styl, představu o rozsahu a časovém harmonogramu organizace. Prostor zaměříme, nafotíme a v co nejkratším termínu navrhneme nejvhodnější řešení organizace přímo pro Vás. Po odsouhlasení nabídky z Vaší strany domluvíme konkrétní termín realizace.

Organizace začíná tím, že všechny věci z daného prostoru vyndáme a rozdělíme je na 2 skupiny. 1. ty, které si chcete ponechat a 2. ty, které již nejsou funkční, jsou zastaralé, nebo je již delší dobu nepoužíváte. Pomůžeme Vám v rozhodování, a pokud se nebudete moci rozhodnout hned, dáme je do krabice a po čase se k nim vrátíme.
Prostor, do kterého budeme věci systematicky uspořádávat, nejdříve vyčistíme a poté začneme s organizací, dle odsouhlasené nabídky.
Nepotřebné věci mohou mít ještě užitek. Sdělíme Vám konkrétní možnosti a domluvíme se na odvozu těchto věcí.

S odstupem 2 týdnů Vám zavoláme pro zjištění spokojenosti, zodpovězení dotazů a případné doladění detailů.

Jak probíhá virtuální organizace?
Organizace probíhá online.
Vy nám zašlete fotografie prostoru, vyplněný dotazník, rozměry skříněk a poliček.
A od nás obdržíte, do 7 pracovních dní, návrh organizačního řešení, návrh umístění věcí a seznam doporučených úložných systémů.
Vy si poté prostor zorganizujete v klidu a soukromí.

Kolik lidí bude u mě doma?
Jsme dvě organizátorky a práci máme systematicky rozdělenou, tudíž budeme maximálně efektivní.

Musím být přítomna/přítomný při organizaci?
Ano, vaše přítomnost je velice důležitá, především v prvotní fázi třídění.

Musím si koupit nové boxy?
Nemusíte, můžeme využít ty, co máte k dispozici .

Co se stane s nepotřebnými věcmi?
Následné využití nepotřebných věcí je pro nás velice důležitou součástí organizace. Víme, jak je těžké rozloučit se s věcmi, ke kterým máte vztah. A snad vám bude útěchou dobrý pocit, že vaše věci mají ještě užitek, a že mohou pomoci někomu v nouzi nebo někoho potěšit. Pomůžeme vám s uplatněním vašich věcí a dostanete od nás konkrétní návrh řešení.

Máte dohodu o mlčenlivosti?
Ano, mlčenlivost bude součástí smlouvy o dílo a je upravena Zákoníkem práce č. 89/2012 Sb.,

Co se stane pokud mi něco rozbijete?
Jsme pojištěné pro případ odpovědnosti za majetkové škody. V případě, že tato situace nastane, pořídíme fotodokumentaci a vzniklou škodu budeme řešit s pojišťovnou.