zorganizuj si svoji kuchyn

Online kurz uspořádaná KUCHYŇ a SPIŽÍRNA

V tomto kurzu se naučíte novým návykům, uspořádáte si kuchyň, spižírnu i lednici, budete vědět, kde co máte a začnete konečně s radostí vařit i uklízet. Využijte moji energii a zkušenosti a dotáhněte to do konce.  

Kurz si můžete zakoupit za zvýhodněnou cenu v předprodeji. 

Organizace domova aneb úklid domácnosti jednou provždy

Jak to všechno začalo Pokud vás zajímá, co si představit pod organizací domova či úklidem jednou provždy. Jste tu správně. Dozvíte se, jak jsme se k organizaci dostaly a co nám přinesla. Vítejte u čtení našeho prvního blogového příspěvku. My dvě V červnu 2019 se Erika vrátila po 8 letech s celou svou rodinou zpět do ČR. Díky neustálému stěhování,  a to i v rámci jiných kontinentů, přišla na to, že pokud si člověk nechá pouze věci, které má […]
5. 3. 2020

Jak to všechno začalo

Pokud vás zajímá, co si představit pod organizací domova či úklidem jednou provždy. Jste tu správně. Dozvíte se, jak jsme se k organizaci dostaly a co nám přinesla. Vítejte u čtení našeho prvního blogového příspěvku.

My dvě

V červnu 2019 se Erika vrátila po 8 letech s celou svou rodinou zpět do ČR. Díky neustálému stěhování,  a to i v rámci jiných kontinentů, přišla na to, že pokud si člověk nechá pouze věci, které má rád nebo potřebuje, tak i stěhování, udržení řádu či normální úklid je o dost jednodušší. K organizaci měla Erika vztah již od dětství.  Už jako malá holka měla ráda pořádek a řád ve svých věcech. Začalo to hračkami, později to byly knihy a po narození dětí postupně zorganizovala celou svou domácnost. A to hned 7x, kdy se s rodinou stěhovali do odlišných typů domovů (malý byt, velký byt, dům).  V USA také zjistila, že velmi dobře funguje systém darování věcí, proto s dětmi pravidelně třídili oblečení a hračky a odváželi je lidem, kde měli ještě své uplatnění. 

V zahraničí jsou služby organizace domova  velmi populární. I díky Marii Kondo, která vydala své dvě knihy a natočila několik dokumentů o proměnách amerických domovů.  
https://cs.wikipedia.org/wiki/Marie_Kondo

Když se Erika vrátila zpět do Čech, přemýšlela jak své zkušenosti a dovednosti využít. A dělat věci, které ji baví a inklinuje k nim.

Je tedy zřejmé, že mě k organizaci přivedla právě ona. A i když jsem dbala na pořádek, využívala jsem organizéry na věci, chyběl mi v tom systém a řád. To mě naučila až Erika. Třetí nezaujatá osoba, která viděla náš domov úplně z jiného úhlu. Najednou se objevilo více místa ve skříních, v kuchyni jsem měla vše při ruce a i syn věděl, kam věci ukládat. Vše bylo na svém místě. Přehledné, bez chaosu a nepořádku. Úžasná proměna, která mi usnadnila i péči o domácnost.

Nadšení jsme přenesly na své rodiny a přátele. A začaly jsme postupně měnit i jejich domovy. Bavilo nás to čím dál víc a z jejich reakcí jsme měly skvělý pocit.

Uspořádaný domov - zakladatelky, organizace domova
To jsme my: Erika a Romana

Představte si, jak báječné by bylo?

  • cítit se doma lépe
  • mít domov bez chaosu a nepořádku
  • neplýtvat svým drahocenným časem při hledání věcí
  • mít přehled o svých věcech a neutrácet za zbytečnosti
  • vést děti k samostatnosti a uklízení věcí na konkrétní místo
  • radovat se z každého otevření skříňky či zásuvky
  • uklidit si jednou provždy
  • udělat dobrý skutek a darovat nepotřebné věci potřebným

Uspořádaný domov

Proto jsme od února 2020 oficiálně na tomto trhu.  Jmenujeme se Uspořádaný domov, a provozují ho dvojnásobné maminky Erika Kusáková a Romana Fišerová, které pojí dlouholeté přátelství. Vzájemně se skvěle doplňujeme. Opustily jsme své původní manažerské pozice v nadnárodních společnostech a vydáváme se na samostatnou cestu, na kterou se moc těšíme.

Jak probíhá organizace domova?

Jak správně skládat oblečení v rámci organizace domova
Jeden z možných stylů skládání oblečení

Stále nevíte jak  organizace domova probíhá? Nevadí, rády vám ji představíme.

Začneme tím, že všechny věci z daného prostoru vyndáme  a společně rozdělíme do dvou skupin. Ty, které si chcete ponechat a ty, které posunete dál (např. věci, které již nejsou funkční, jsou zastaralé, opotřebované nebo je již delší dobu nepoužíváte). Po celou dobu organizace budeme s vámi a pomůžeme vám v rozhodování. Daný prostor, nejdříve vyčistíme a poté začneme systematicky uspořádávat ponechané věci dle návrhu, který jsme si dopředu odsouhlasili. Věříme, že budete spokojeni a chaos s nepořádkem nebudou mít šanci. Po 14 dnech vám zavoláme pro zjištění spokojenosti či doladění detailů.

Pokud máte i přesto nějaké otázky, projděte si naše https://usporadanydomov.cz/faq-otazky-a-odpovedi/

Pojďte do toho s námi!

Doufáme, že si najdeme cestu i k vám. Chápeme, že není jednoduché si pozvat někoho cizího do svých skříní. Pro nás je důvěra na prvním místě. Nic nehodnotíme, zachováme diskrétnost a vždy organizaci přizpůsobíme vašim potřebám a požadavkům.

S námi zvládnete připravit svůj domov na jaro mnohem rychleji, využijte toho! Vyberte si z našich aktuálních balíčků.

Neváhejte nám napsat na info@usporadanydomov.cz

Sledovat nás můžete také na Instagramu a Facebooku. Kde vám ukazujeme naší práci, přinášíme konkrétní tipy, návody a dokumentujeme proměny u našich klientů.

Uspořádaný domov za mě zorganizuje a uklidí můj domov

Nechte za vás pracovat jiné a ušetřený čas věnujte své rodině nebo zálibám.

Krásný začátek jara!

Romana

Chcete se pustit do organizace a potřebujete poradit?

Share This