Osobní organizace

Jedeme v tom spolu

Osobně za vámi přijedu a společně krok za krokem uspořádáme vaši domácnost, aby to dávalo smysl a vám se jednodušeji žilo.

Díky praktickým radám a fintám, které vám předám, se naučíte, jak pořádek dlouhodobě udržet.

osobní organizace

Jedeme v tom spolu

Osobně za vámi přijedu a společně krok za krokem uspořádáme vaši domácnost, aby to dávalo smysl a vám se jednodušeji žilo.

Díky praktickým radám a fintám, které vám předám, se naučíte, jak pořádek dlouhodobě udržet.

“Eriku a její služby velmi doporučuji. Je opravdu profesionál a to, o co jsem se snažila roky, provedla v krátké době. Pomohla mi najít řád a zorganizovat věci v celém domě, který není moc prakticky řešen. Teď vím, kam co patří, kde co najdu a ve všem se lépe a rychleji orientuji.”

Kristýna Pavlovská

Je to pro vás, pokud:

Nechcete ztrácet čas a toužíte uspořádat váš domov ihned.

Cítíte, že potřebujete k organizace domácnosti k ruce někoho zkušenějšího.

Nedokážete se sami rozhodnout, které věci dát pryč a které ponechat.

Rádi se necháte strhnout mým osobitým nadšením a vášní pro třídění a organizaci.

Plánujete stěhování a dává vám smysl mít vše na svém místě hned od začátku.

Každá domácnost je jedinečná, a proto si zaslouží í jedinečné řešení. 

A proč osobně?

Ihned vidím, jak to u vás doma chytřeji uspořádat.

K věcem, které doma máte nemám žádný vztah, a proto je pro mě třídění mnohem jednodušší.

Položím vám mnoho otázek, které vás donutí přemýšlet o tom, co skutečně potřebujete.

Zbavit se nepotřebných věcí pro vás bude pak mnohem snažší, než byste čekali.

A nemusíte se obávat, nikdy nebudu vaši domácnost soudit nebo kritizovat.

“Nevěděla jsem si rady s uspořádáním pracovny, aby byla co nejvíce efektivní. Holky si připravily vše co bude třeba nachystat, nakoupit a hlavně mi pak pomohly se samotnou organizací. Nedokážu si představit, jak dlouho bych to dělala sama.”

Lucie Schejbalová

Co nás společně čeká?

1. fáze

příprava

KONZULTACE

Naživo nebo online, kde probereme s čím konkrétně budete potřebovat pomoci.

l

NÁVRH

Vymyslím jedinečné řešení pro vaše prostory.

Nákup

Před realizací sama nakoupím všechny potřebné úložné boxy a přivezu je na proměnu.

2. fáze

jdeme na to

TŘÍDĚNÍ

Všechny věci z poliček, šuplíků a skříněk vyndáme. Společně věci protřídíme. Zůstanou jen ty, které vám skutečně slouží a přináší radost. 

USPOŘÁDÁNÍ

Věcem, které prošly tříděním společně vymyslíme vhodné místa, kam je uložíme, aby vám to dávalo smysl a vydrželo dlouhodobě.

úložné boxy

Vysvětlím vám, proč je nezbytné všechny věci ukládat do úložných boxů a jaké boxy pro zvolený prostor použít. 

ŠTÍTKOVÁNÍ

Všem boxům a pořadačům dáme jasné označení, abyste se v novém uspořádání vy a vaše rodina jednoduše orientovali. 

VĚCI, KTERÉ UŽ NEPOTŘEBUJETE

Doporučím vám, co by se dalo dělat s vytříděnými věcmi.

3. fáze

zpětná vazba

DÁME SI VĚDĚT

Po dvou týdnech vám zavolám a chci vědět, jak se vám v novém žije.

Pokud jste spokojeni, jásám.

Pokud ne, navrhnu úpravy, jak současné řešení ještě vylepšit. 

Cena a objednávka

Každá domácnost, kuchyň, pokojíček je jinak velký, má jiné množství věcí a každý klient se jinak rychle rozhoduje.

Zároveň se každému líbí jiné organizéry a tak klientovi vždy stanovím přesnou cenu až po úvodní konzultaci, která může být osobně nebo po telefonu.

Vždy se snažím najít to nejlepší řešení.

Balíček “Třídíme společně” nezahrnuje řešení na organizéry, organizéry nevozím a neodvážím věci, které jsme společně vytřídili. To je již na vás, jak se poté rozhodnete.

Na všechny osobní organizace jezdím s asistentkou.

Zakoupené organizéry nejsou v ceně žádného balíčku. Účtuji je zvlášť.

Dopravu připočítávám 15 Kč/km.

Pro vaši lepší představu

Organizaci šatní skříně většinou stihneme za 7 – 8 hodin. Vše umyjeme, protřídíme s klientem a uložíme do organizérů na správné místo.

Organizéry do standardní šatní skříně vás budou stát kolem 3 – 5 tisíc.

 

Kuchyň a spižírna je nejnáročnější organizace. Většinou nám trvá 8 – 9 hodin. Vše vyndáme, vytřídíme a uložíme do organizérů.

Organizéry do kuchyně a spižírny vás mohou vyjít v průměru na 6 – 10 tisíc.

Máte otázky?

Kdo přijede ke mně domů?

Určitě očekávejte mě, Eriku. Když jde o kratší a jednodušší zakázku, jezdím sama. Když je projekt složitější, beru s sebou pomocnici. 

Kam v rámci ČR na Osobní organizaci dorazíte?

Jezdíme nejčastěji maximálně do 2 hodin od Prahy, ale vždy záleží, jak velká zakázka je. Za dopravu si účtujeme poplatek navíc.

Musím se organizace účastnit osobně?

Ano. Potřebujeme vás minimálně u třídění věcí. Organizaci a nové uspořádání věcí do skříněk a šuplíků zvládneme už samy. 

Jak průměrně dlouho zabere organizace jedné místnosti, například kuchyně?

Je to velmi individuální. Záleží na množství věcí, na rychlosti vašeho rozhodování při třídění a velikosti prostoru. Kuchyň vč. spižírny většinou trvá 8 – 9 hodin.

Kolik Osobní organizace stojí?

Cena je velmi individuální a odvíjí se od mnoha faktorů. Na základě fotek prostoru, které mi dodáte jsem vám schopna poslat zcela nezávazně cenovou kalkulaci. Pokud máte zájem, napište mi.

Budete chtít zálohu?

Ano. Jakmile si odsouhlasíme návrh, požádám vás o polovinu celkové ceny. Poté nakupuji a začnou přípravy na realizaci. 

Musím něco pro samotnou organizaci kupovat?

Není potřeba. Já pro vás moc ráda za poplatek všechny potřebné úložné boxy nakoupím a na osobní organizaci dovezu.

Už mám doma nějaké úložné boxy nakoupené. Budu muset kupovat nové?

Nemusíte. Pokusíme se najít vhodné úložné řešení s těmi stávajícími. 

Teď mám kuchyň přesně tak, jak jsem si přála a musím přiznat, že sama bych to takto nidky nevymyslelela! 

Nechala jsem si navrhnout virtuální organizaci kuchyně. Hledala jsem někoho, kdo by mi uspořádal všechny poličky “na milimetry”, aby byl využitý každý prostor. Musím říct, že jsem nadšená! Dostala jsem profesionálně vypracované podklady včetně nákupního seznamu, například krabiček, které přesně padnou do našich polic. Organizace všech věcí dává smysl!

Sama jsem si v průběhu několika let kuchyň něsčetněkrát přeskládávala ale nikdy jsem nebyla spokojená. Pro mě zatím nejlepší (a vůbec né velká) investice pro pohodové a krásné bydlení!

Veronika Smejkalová

Jsem nadšená jak já, tak i dcera. Systém se daří držet.

Oslovila jsem Eriku na osobní organizaci dětského pokoje. Můžu tuto službu maximálně doporučit. Po zaslání fotek a videa navrhla řešení, osobně vše bez mé asistence s dcerou (7let) protřídily a vyřadily nehrané / rozbité / nevhodné hračky a vše odvezly pryč z domu. (věnovaly na charitu apod). Poté v pokoji vymyslely jednotlivé sekce – úklid oblečení, hraček, studium, spaní. Vše roztřídily a poklidily na místo. 

Petra Winklerová

Líbilo se mi, jak to bylo efektivní a rychlé.

Holky z Uspořádaného domova mi pomohly zorganizovat šatní skříň. Jako první byla osobní konzultace. Holky přijely a probraly jsme co moji představu. Poté skřín změřily. V mezičase našly vhodné boxy a navrhly nové uspořádání věcí ve skříni. Poslaly mi návrh k odsouhlasení.

Jedna mi pomáhala s tříděním věcí (a že to jde fakt líp, když k sobě máte někoho dalšího) a druhá skládala a rovnala do boxů. Tím, že všechno již měly předpřipravené, tak to šlo fakt rychle.

Organizace skříně je funkční. Ráno se člověk rychleji obleče a máme větší přehled o oblečení, které ve skříni máme. 

Jane Moravcová

Today, everything is in the right place.

Erika and her team helped me organize my apartment and now it looks amazing! Before, it was quite messy. Also, they helped me throw away many unnecessary items that I haven’t used in years.

Tom Kent

Děkuji Erice za organizaci spíže a kuchyně.

Mám v kuchyni málo místa a je pro mě důležité mít přehled (což jsem neměla a ztrácela jsem se v tom). Díky ní jsem si některé věci uvědomila, i když jsem je tušila a nechtěla připustit.


Doufám, že teď díky lepší organizaci ušetřím i finance a nestane se mi, že ve spíži něco nenajdu. Nelituji vynaložených financí.

Daniela Fraňková

Poptávka osobní organizace